Even snelle update - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Even snelle update - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Even snelle update

Door: Bjorn en Gretl

Blijf op de hoogte en volg Gretl

13 September 2011 | Thailand, Koh Tao

We blijven nog twee dagen op Koh toa.. Vandaag super mooi weer, dus we gaan naar het strand enzo..
Morgen abseilen en spa..
Overmorgen gaan we naar Koh Sok, we hebben besloten om niet de machtboot te nemen, maar met de snel boot te gaan en dan de bus te nemen..

Denk dat we daar in de jungle geen internet hebben, dus voorlopig geen nieuwe berichten meer!!

Tot snel XX

• 13 September 2011 - 06:28

Anneke:

Jungle? Oeps...Spannend, kijk maar uit voor grote spinnen! Haha, wacht met spanning op jullie volgende berichtje!

• 13 September 2011 - 12:38

Wilma,Bert En Chmene:

Hoorde van Bjorn's moeder dat jullie lekker in Thailand zitten. Daar worden we wel jaloers om.
    Heel veel plezier en hopelijk maak je geen vervelende dingen mee in de jungle (bijv het slachten van honden bij de div stammen die daar leven) en wordt het vooral genieten. Pas goed op jullie zelf.

groetjes van ons allemaal

• 13 September 2011 - 12:49

Anneke:

Hey Wilma! Leuk dat je de site gevonden hebt! Groetjes van Anneke (en Ice)

• 14 September 2011 - 08:48

Jolien & Scobby:

leuk abseilen!!!!! doe Tim & charlie bij Good time adventures veel groetjes van ons!!! En vergeet niet hele gave foto's te maken als je daar hangt van de grote rots en dan op de site te zetten!!!!! Veel plezier!!!xxx

• 14 September 2011 - 11:42

Marije:

Hej!
    En al poepiebruin geworden? Jullie doen echt toffe dingen! Heben ze niet eens internet in de jungle ;), ben benieuwd naar de rest van de verhalen!
    xx

• 14 September 2011 - 19:28

Jumbo Fan!:

ola!!

ik heb je link even verstuurd onder de andere jumbo fans...kunnen ze je leuke verhalen lezen en je fotoos zien!!