Live to Dive.... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Live to Dive.... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Live to Dive....

Door: Bjorn en Gretl

Blijf op de hoogte en volg Gretl

10 September 2011 | Thailand, Koh Tao

Sorry voor de typfouten, we komen net uit choppers.. (en gaan zo weer terug)

so de eerste dag van het duiken zit erop! Het voorspelde niets goeds te worden om in de stromende regen op een boot gedumpt te worden en Bjorn die op de boot bijna mijn neus brak door het gewaggel.. Eerst dachten we dat ik misschien niet verder kon gaan met duiken omdat mijn neus ging opzwellen, maar toen veranderde alles!! We gingen het heerlijk warme zeewater in (32 graden) en de zon begon te schijnen..

Bjorn ging voor het eerst zijn duikmoves uitvoeren en alle oefeningetje heel goed doen! Gretl kreeg weer eens priveles met een refresher.. So much fun..

Morgen weer lekker duiken en op naar de onbekende vissen (hier zullen geen foto's van geplaatst worden, want ik zie er niet uit met mijn dikke neus :( oh ja en natuurlijk omdat het onderwater is :))

Dus op naar een leuke dag morgen, maar eerst nog even genieten van de avond ;) morgen 37 graden (gaan we eindelijk bruin worden onder water)

Bedankt voor alle leuke reacties op ons andere reisverslag.. Foto's duurt heeel heeeel lang om er op te zetten, dus die zien jullie wel als we terug komen.. namelijk 6 minuten per foto = 12 baht = 30 euro cent dus..

Tot de volgende.. wat en wanneer dat ook mag zijn :)

• 10 September 2011 - 14:58

Anneke:

Wel leuk dat het zonnetje zich nu laat zien...enne....arme Gretl met een dikke neus, mmmmmm....ik zou er toch wel een foto van willen zien.....haha, veel duikplezier nog verder en vooral......veel zon. Groetjes, ook van Aai vanuit een vies, warm en plakkerig benauwd Nederland, zonder zon.....wel zo'n 25 graden ofzo...

• 10 September 2011 - 23:21

Jolien & Scobby:

ah nee, duiken in de regen - veel beter in het zonnetje. Maar het ging dus allemaal goed voor de eerste dag?? Gretl - kon je nog iets herinneren??
    Doe chopper de groetjes van ons en wat is nou 6 minuten per foto- kan best!! hahah
    Oh ja en tussen big blue en chopper zit een cafeetje (corner cafe) daar moet je maar even naar Eusebio vragen en ook de groetjes van ons doen!!! veel plezier nog met duiken!!! en kijk uit voor de trigger vissen he!!! xx

• 11 September 2011 - 18:06

Lonneke:

Gretl en Bjorn... Dit klinkt goed! Jaloers. Have fun!!!