Chillen, duiken en minibar leegdrinken - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Chillen, duiken en minibar leegdrinken - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Chillen, duiken en minibar leegdrinken

Door: Bjorn en Gretl

Blijf op de hoogte en volg Gretl

23 September 2011 | Thailand, Krabi

De dagen op Phuket hebben we echt 'vakantie' gehouden! We hebben lekker bij het zwembad en strand gelegen en de minibar leeggedronken.. (was 1 batt duurder dan in de supermarkt haha).

Daarna zijn we naar de Koh Phi Phi Islanden gegaan. Wat een aankomst zeg.. Zoveel mensen die je mee willen slepen naar hun hotel! Maar gelukkig vonden wij een heel aardig Thais vrouwtje die ons naar een hoteletje naar onze wens kon brengen. Heel klein maar heel schoon voor een goede prijs!! jeh.. We konden aan onze tour op dit geweldige eiland beginnen..

Hier hebben we een hele dag eilanden bezocht en op verschillende plaatsen gesnorkeld! Daar is het echt zo mooi onderwater!!! Daarom besloten om de volgenden dag te gaan duiken op koh Phi Phi,, Dit was echt heel vet.. Wat niet zo leuk was, is dat we met een ander stel in de duikgroep zaten die er niets van bakten, waardoor we halvewege de eerste duik naar boven moesten omdat ze haar contactlezen nog inhad enzo.. Echt super irri.. Wat wel beter was, is dat ze na deze soort van duik besloten hadden om verder niet meer te gaan duiken (jeh..) Dus toen was het alleen nog Bjorn en ik die een hele mooie duiken gingen maken!!! We hebben luipaard haaien gezien, nog een schildpad, zeeslang en we hebben Nemo gevonden.. I live in an anomoni..

Nu (de volgende dag) zijn we verder gereist naar Krabi. Wat hier het plan gaat worden weten we nog niet. Morgen in ieder geval lekker naar het strand en leuke nieuwe dingen kijken.. Ik denk dat het maandag nacht wordt dat we terug gaan naar Bangkok en anders dinsdag nacht. Daarna opmaken voor heel veel shoppen!!! Jammer genoeg komt het einde al in zicht.. Nog maar een week.. (de tijd dat de meeste mensen op vakantie gaan oeps..)

Bedankt voor alle leuke en verassende reacties!! Erg leuk dat jullie kijken wat we aan het doen zijn!!

groetjes van ons vanuit Thailand

• 23 September 2011 - 15:34

Anneke:

Hey, backpackers!!! Zie dat jullie net een paar minuten geleden weer gepost hebben......jullie zijn inmiddels een soort van prof duikers, haha......
    Enne....over dat shoppen in Bangkok.......moeten we volgende week een aanhangertje huren bij Dudo, of gaat het wel in de auto passen?????Haha......geniet er nog maar lekker even van......

• 24 September 2011 - 06:32

Jolien & Scobby:

Vet cool!!! Echt leuk dat jullie ook nog op phi phi hebben kunnen duiken- is echt mooi daar he! En luipaard haaien zijn zo mooi!!! Veel plezeier nog in Krabi - gaan jullie ook nog naar Ayutthaya vanuit Bangkok??? Kan niet wachten totdat jullie thuis zijn - kan ik eindelijk de res van de foto zijn!! haha

Veel plezier nog!! xx

• 24 September 2011 - 08:13

Martijn En Marije:

Wowie! klinkt zo gaaf! Tof dat jullie zoveel duiken en dan ook nog zoveel zien onder water!
    Hebben jullie nog ruimte in de backpack voor de shopresultaten?
    En gaan jullie scootertje huren in krabi, is echt vet leuk daar!

Geniet nog van de laatste stranddagen!
    xx ons

• 24 September 2011 - 08:29

Niels:

eey luitjes, sorry voor me late reactie zit niet erg vaak op hyves haha,
    wow echt cool dat jullie gedoken hebben , met fles enzo? wist niet eens dat jullie dat konden. vet man!
    kan niet wachten tot ik alle foto kan zien! volgende x moet ik ook maar mee haha,
    veel plezier nog daar en geniet van tlaatste weekje!:D

groetjes Niels

• 24 September 2011 - 10:35

Ada En Jan:

Wij hebben het gevoel dat jullie er uit halen wat er in zit, zo leuk, nog hele fijne dagen en veel shoppen en op zoek naar birkenstocks zo veel mogenlijk. Voor mannen is het ook erg populail, zeg maar tegen Bjorn dat het dan bruin moet zijn. In Australie lopen al de jongens erop, Met een surfboard onder de arm en dan naar het strand. Misschien komt dat er ook nog eens van? Nog heel veel plezier en hopen jullie snel weer te zien. groetjes en kussjes Ada en Jan

• 25 September 2011 - 14:06

Adrie:

zo ontzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen, samen met henk en uray kijken waar jullie zitten. maak er samen nog een mooie week van. groetjes aai.

• 26 September 2011 - 17:08

Christian:

pff jullie zijn lekker aant genieten! lekker man, geniet ervan!!

• 26 September 2011 - 17:44

Danny:

Hey vakantiegangers, super om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Stiekum krijgen wij steeds meer vakantiekriebels door die geweldige updates van jullie. Als jullie terug zijn moeten we echt een xtje afspreken, graag inclusief fotos dan ;-) geniet er nog van en shopse haha. Groetjes danny suus joey