Surreal but nice - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Surreal but nice - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Surreal but nice

Door: Gretl

Blijf op de hoogte en volg Gretl

13 April 2013 | Nederland, Dordrecht

Het is nog zo onrealistisch als ik er bij nadenk dat we echt bijna gaan vertrekken. Vanochtend de eerste klanten op mijn werk gedag gezegd en dan wel met: tot nooit.
De afgelopen weken zo ontzettend veel moeten regelen voor het huisje en de reis dat ik door mijn wallen heen niet meer helder kon zien. Het is nog zo gewoon om naar je werk te gaan en je dagelijkse leventje te lijden. De tijd gaat soms zo snel dat je niet meer in de gaten heb wat er nu echt gaat gebeuren. Een hoofd vol ideeen over wat er gaat gebeuren en hoe het zal zijn. Maar daarbij er nog niet aan toe zijn gekomen om op te zoeken wat ik waar wil doen en dus ook niet meer kan herinneren waarom ik ook al weer naar al die landen wil.
Je gaat dan bij jezelf afvragen: waarom ging ik hier ook al weer aan beginnen? Tot je zo zaterdag middag in het zonnetje zit (jaja de eerste zonnestralen zijn in NL ook te zien.. Nu hoeven we toch niet meer weg :P just kidding) en je ineens weer besef. Ik word een zwerver van de wereld. Ik heb straks geen huis, geen baan, woon officeel weer bij mijn moeder en al mijn bezitting passen in de kast en een tas. Klinkt heel slecht net of ik alles verloren ben in het leven, maar het is juist het tegenover gestelde. Ik ga nu pas opzoek naar waar het leven echt om draait en dat zijn niet de dingen die je in de tas kan stoppen of in je huis kan plaatsen. Dat is nu precies wat ik ga doen in die in al die landen.
"Echt Bjorn en Gretl opzoek naar zichzelf" Goede titel voor een reisverslag in de toekomst.:)
De afgelopen weken ongeveer heel mijn leven voorbij zien komen in boxen. Van mijn eerste verjaardagkaarten tot te foute filmpje die ik nog vond op een oude telefoon.
De laatste loodjes op dit moment zijn best zwaar maar gaan ook aan me voorbij of dat het niet echt is. Net of het niet echt gaat gebeuren en het over iemand anders gaat. Zoveel jaren er van dromen en het wordt nu echt werkelijkheid. Zoveel onbeantwoorden vragen, die nooit beantwoordt zullen worden maar waarvoor weer nieuwe vragen terug zullen komen.

Super Super Surreal but nice!!

Nog 19 dagen!!! WAT ja echt..

  • 13 April 2013 - 18:54

    Drieske:

    Nog 19 dagen......pfffff gaat nu inderdaad snel.

  • 13 April 2013 - 19:18

    Marcel:

    spannend. gaat nu opschieten!

  • 14 April 2013 - 01:52

    Jolien:

    Spannend!!!!! Staat nothing hill ook nog op het reisschema? Ha ha

  • 16 April 2013 - 21:55

    Gretl:

    Allready been there!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Voorbereidng op de grote reis

Preps

Recente Reisverslagen:

16 April 2013

Druk, druk, druk

13 April 2013

Surreal but nice

16 Maart 2013

Couchsurfen??!?

10 Februari 2013

Check, check, uncheck!?... part 2

05 Februari 2013

Check, check, uncheck!?...
Gretl

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 19022

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 27 September 2014

Thailand

02 Mei 2013 - 22 Juni 2013

And so the Transmongolia express begins

09 December 2012 - 03 Mei 2013

Voorbereidng op de grote reis

20 Februari 2012 - 24 Februari 2012

City trip Londen

02 September 2011 - 01 Oktober 2011

Onze eerste reis

Landen bezocht: