So it Begins - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu So it Begins - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

So it Begins

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg Gretl

09 December 2012 | Nederland, Dordrecht

Om maar met een zin te beginnen uit een oud reisverslag:
Waarom ergens weg gaan als je je er heerlijk voelt en eigenlijk nooit meer weg wilt??? Deze zin komt uit het reisverslag van Koh Tao en op dat moment was het de juiste beslissing om lekker verder te reizen door Thailand maar wat hebben we vaak tegen elkaar gezegd dat we hoe dan ook terug zouden gaan naar Koh Tao..

Toen we eenmaal in Nederland terug waren en al onze verhalen gedeeld hadden met familie, vrienden en collega’s begon het echte leventje weer… Ik kon weer lekker gaan schelden op de maandag ochtenden op alle pallets spullen die de winkel weer ingepropt moesten worden en in mijn achterhoofd dacht ik alleen nog maar aan het mooie Koh Tao. Waarom gingen we daar ook alweer weg? O ja ik weet het alweer, om er zo snel mogelijk weer naartoe terug te gaan en om weer lekker te kunnen duiken. Maar ja, de rest van de reis was eigenlijk ook wel heel leuk en spannend dus…… Reizen!!!!!
Check de Video voor info:-)

• 10 December 2012 - 23:44

JOlien :

leuk eerste stukje:) Kan alleen het video clipje niet openen??xx