It was legendary.. Londen baby - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu It was legendary.. Londen baby - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gretl Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Door: Bjorn en Gretl

Blijf op de hoogte en volg Gretl

23 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het begin van onze city trip naar Londen.. Het is al weer een beetje achterhaald, want ik lig momenteel in mijn bedje ergens op een bootje in de zee.. Alweer op de terugweg :(

Maar laten we bij het begin beginnen..
We kwamen om 8 uur 's avond aan op Harwich internatual station en vanaf daar begon onze spuurtocht door het openbaarvervoer web van England. Het was leuk tot we er achterkwamen dat de metro's maar tot 12 uur rijden en we nu toch maar snel een hotelletje moeten zoeken.. Gelukkig is het nog precies met de laatste metro goed gekomen en konden we inchecken.. Het eerste avontuur was voorbij maar eigelijk moest het nog gaan beginnen.. Maar eerst even slapen dat konden we wel gebruiken...

Oke.. En dan wordt je wakker in een van de mooiste wereldsteden, maar ja wat ga je dan doen? Het wordt plan de kampanje! We gaan naar Buckingham palace. Uhh welke metro moeten we dan nemen? Oh ja die ene gele? Laten we dan doen!
Jeh in 1 keer goed gegaan! Misschien worden we nog goed hierin maar ik betwijfel het! Maar voor nu zijn we aangekomen waar we willen zijn..
Huh? Wat doen al die mensen hier? Ik denk dat er iets gebeurd of gaat gebeuren maar ik heb geen idee wat.. Hey ik hoor muziek! Haha een heleboel mannen in rokken en apenpakies komen aangelopen! Cool we zijn precies optijd.. Waarvoor? Dat weten we nog steeds niet maar leuk was het wel...

Oke dat was leuk wat zullen we nu gaan doen? Hey volgens mij zie ik daar iets in de verte.. Is dat de big ben? Laten we erheen lopen.. Zoooo dit park waar we daarheen lopen is mooi! We hebben onze ogen uitgekeken.. Aangekomen bij de big ben, londen eye en westminster abbey toch wel een beetje hongerig geworden.. Zullen we een keertje gewoon eten wat we als eerste tegen komen? Huh nee dat is niet echt bjorn en gretl style! Dus.. Toch maar verder gelopen en ergens in waterloo en lekker bagel gegeten! De dag was erg leuk zover, maar wat kan het nog beter maken? Haha idd shoppen op oxford street! Jeh

Oh ja.. Hoe komen we daar? Oh ja eerst de Northerne line tot Tottenham court road en dan overstappen op de rode lijn! En ja hoor laat het shoppen maar beginnen! Rond een uur of 5 waren we helemaal kapot moe.. Wat nu? Beetje jammer maar toch maar even terug naar het hotel om even te nappen voor de avond! Oke waar ga je eten.. Uh ergens in Londen? Op piccadilly circus een hapje gegeten om vervolgen daarna in soho een bar op te zoeken.. Jaja houd je vast.. We zijn naar een maga gezellige gaybar geweest! Ik heb bjorn zo ver gekregen om mee te gaan.. Haha!

Genoeg gezien en gedaan de eerste dag.. Wat is er nu nog over voor de rest van de dagen? Ik kan je vertellen GENOEG!! Maar dat laat ik jullie morgen weten.. Nu eerst nog even genieten van het laatste deel van ons reisje!

Will be continue...

• 24 Februari 2012 - 11:47

Jolien & Scobby:

Heeey wat een verassing om gewoon een reis verslag van london te krijgen!!! vet cool!!! Wanneer komen de foto's???? En de rest van het verslag??

xxx